Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kkozoroh

16. 11. 2010 9:08
problém je někde jinde

Pane Třísko,

náhled není tak jednoducý, jak nám ho jednostranně předkládáte.  Již před volbami, po shlédnutí kandidátek, se mi dělallo poněkud nevolno. Naneštěstí nemám mnoho času, a od jara jsem byl vzhledem ke svě práci silně vytížen, takže i přes své předsevzetí "taky  hodit občanům Podolí něco do schránky" jsem to neudělal. Nakonec toho ani nelituji, jak píše někdo níže, dobře jim (obyvatelům Podolí) tak. Proč ? je to prosté. Jak jsem uvedl výše, stačilo se podívat na kandidátky a jejich obsazení od 1. až potak 5. místo. Staronové tváře slibující staronové nesplnitelné jen s novou omáčkou. A ten NEJ výkvět na předních místech:

0 0
možnosti

mtriska

16. 11. 2010 10:18
Re: problém je někde jinde

To Vám tedy nerozumím. Pokud jde o naši kandiátku - na pěti  prvních místech  byli  tři noví a dva se  zkušenostmi z předešlého Zatupitelstva.  Kandidátky ostatních nehodnotím, to je jejich věc .

0 0
možnosti

echo.3

15. 11. 2010 19:37
Ani jedno místo v radě

jste jim nedali? To je podivná taktika.

      :-)

0 0
možnosti

pgjed

15. 11. 2010 19:23
Zbytečné rozčilení

Pane Třísko, proč ty nářky a rozčilení? Máte, co jste chtěli a Podoláci rovněž. Myslím, že za posledních 20 let  je za lidovci v Podolí vidět mnoho dobrého. Za vaším spolkem není zatím vidět nic! Nedostali jste přes 50% hlasů. Naopak více než 50% dostali v součtu ti odstoupivší. To jen prapodivnosti volebního zákona způsobily, že máte mandár jaksi navíc. Vy jste jim ale jednoznačně dali najevo, že s nimi spolupracovat nechcete a že je k ničemu nepustíte. Co by tedy v zastupitelstvu dělalali? Křoví pro vás? A k čemu by to tak asi bylo? Máte,  co jste chtěli. Domlouvat jste se nechtěli, tak se snažte! Za 4 roky příjde účtování.  A Podoláci, no nechť si to užijí a nechť je jim to i poučením.

0 0
možnosti

mtriska

15. 11. 2010 23:23
Re: Zbytečné rozčilení

Pane či paní  Pgjede, Občane Podolí :-)/to je taková soukromá šifra:-)/ ,  Vám připadám rozčilený ?  To nejsem.  Zklamaný, to ano.  Tak já přijdu na hřiště , tribuny jsou plné, fanoušci tak půl -  a  soupeř uteče.  Těšil jsem se na zápas, na souboj myšlenek, názorů ,koncepcí . K něčemu takovému já osobně nepotřebuji mít placené místo v Radě, na to mi koneckonců jak vidíte stačí blog nebo Facebook:-) .   Řekl bych, že zklamaní   budou spíš ti vaši fanoušci, kteří se pravděpodobně těšili na stejné.  To je totiž podstata zastupitelské demokracie, jak to já cítím, vždycky je přece někdo v opozici a připravuje se  na to, že je  ty ve vedení vystřídá.   Ale utíkat z boje?  Tvrdit že místo v Zastupitelstvu není nic, že rozhoduje jen Rada?  Nezlobte se, to mi fakt  zavání přesně tím ,proč  většina z nás do těch voleb šla- ať je děni v Podolí věc veřejná, ať se neruší diskuse na stánkách obce jen proto že v ní zaznívají  i protivné, tedy opačné názory.

0 0
možnosti

Zorin

15. 11. 2010 12:56
Komunální politika

Co se dá dělat, je smutnou pravdou, že práce opozičního zastupitele je v podstatě ztráta času, můžete být jen rád, že nežijete v nějaké malé vesnici, kde odstoupení jednoho uskupení znamená opakování voleb.

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2670x
Živím se organizací lidí a firem a vymýšlením internetových produktů. Vlastním magazín o bydlení a životním stylu, fascinují mě sociální sítě a zkoumání způsobů jakými mění světovou komunikaci.