Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zabanovanýradepur

15. 2. 2011 16:18
Nelze než souhlasit...

Zajímal by mne autorův návrh, jak na to?

0 0
možnosti

mtriska

15. 2. 2011 21:29
Re: Nelze než souhlasit...

Dobrý den, k tomu nechť je ta diskuse. Podle mého ale žádné tradiční řešení nebude v nové situaci  beze změny  fungovat,. Nicméně, dokud nebude shoda na nějakém novém a lepší řešení, ať   zůstane zachováno  to staré. Jakmile se stát  vyváže z odpovědnosti za penze, odnesou to jak chudí, tak střední vrstva - a nakonec všichni.  O jednom řešení jsem ale  už psal před rokem .     

0 0
možnosti

lesicatko

15. 2. 2011 13:43
Len detail

"a namísto vlastním dětem"

.

Koľkým ???

Jednému alebo až dvom ?

Nebude tam pes zakopaný ?

0 0
možnosti

mtriska

15. 2. 2011 14:14
Re: Len detail

Dobrý den, ja myslím, že tam pes zakopaný nebude.  Dejme tomu  deset  dospělých nezaměstnaných dětí nezajistí žádný příjem navíc, naopak.

0 0
možnosti

jendazmoravy

15. 2. 2011 13:32
A co byste čekal

Vidíte přece, kým jsou placeni ti poradci. Teď si představte, že těmi vládními poradci by byli třeba stolaři. To by nás všechna média stoprocentně věrohodně masírovala, že nejdůležitější je pořídit si zavčas co nejvíc rakví.

0 0
možnosti

mtriska

15. 2. 2011 14:17
Re: A co byste čekal

Jo tohle je dobrý:-). Já tomu říkám, že s čím obchodujete, to vám nakonec zbude na skladě.  Měl jsem se hned  pustit do obchodu s penězi a dnes  jsem jich mohl mít  plný sklad:-)  . Takhle tam mám jen nuly a jedničky ...

0 0
možnosti

petr66

15. 2. 2011 13:09
Naprosto pravdivé.

Kdo nechce nepochopí a něco počítat? Důchod je přece daleko a snad se ho ani nedožijí.  No možná se budou jednou divit. A kdo z politiků chystá povinné spoření do fondů je 1) ničenmný ekonom, 2) ne špatný ekonom , ale darebák. Obojí je špatně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2670x
Živím se organizací lidí a firem a vymýšlením internetových produktů. Vlastním magazín o bydlení a životním stylu, fascinují mě sociální sítě a zkoumání způsobů jakými mění světovou komunikaci.